Iron Man Mark IV

Jumaat, 27 September 2013

HIBURAN : AF10 dan pendapat saya .

pembaca misteri





 


                            

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ


Hi salam 1 Malaysia semua sekali lagi heheh... dah lama sangat tak update so agak sangap nak update kihkih ! :D...

Baiklah nampak saja logo Akademi Fantasia musim ke 10 tu pasti tertanya tanya ? Bain nak buat entri  pasal AF10 ni ? Ya ! memang bain nak update pasal af10 yang konon2 berwajah baru tu..

Yang terbartu nih bain just minat beberapa orang pelajar af10 nih. Kebanyakkan nya uara boleh tahan walaupon sumbang mambang sama ke bintang, Namun jika di asah mungkin boleh pergi jauh ingat ya ! MUNGKIN !!

AF10 sekali lagi memberi kejutan basi dan agak klise dimana terdapat pembaharuan yang sedia sudah ketahui. Namun ada yang suka dan ada yang tak suka. 12 oang yang terpilih sangat berbakat namun bagi kami sebagai pendengar kami amat kecewa dengan pemilihan pelajar terutamanya pelajar lelaki.

antara 12 pelajar af mengikut pendapat dan penilaian bain yang tak seberapa :) ...

NO 1. Aisyah Aziz ( Aisyah AF 10 )

AISYAH-01

Pelajar perempuan di akademi fantasia yang menjadi pilihan no 1 bain setiap kali af10 berlangsung konsert mingguannya. Beliau tinggi dan seusia dengan Bain. Dia pandai mengolah alunan lagu mengikut rentaknya sendiri dan suaranya persis yuna... AFUNDI OK !

NO 2. Nur Nabila ( Nabila AF 10 )

NABILA af 10

 Pelajar ke 2 mempunyai suara yang sangat unik & sedap didengar. Meskipon ramai yang kata suaranya macam "Chipmunk" tetapi beliau pandai membawa sesebuah lagu dengan suara nya tersendiri. Bagi bain suaranya nyaring dan unik dan amat sedap bila lagu nada tinggi..

NO 3. Indah ( Indah AF 10 )

INDAH af 10

Melalui penilaian vokal mungkin Indah adalah menjadi pemerhatian juri di af. Suaranya  bain xberapa suka sangat dek kerana suka meneran dan agak suprano. Namun begitu dia seakan akan sudah berpengalaman di atas pentas dan pandai membawa lagu dengan baik.

NO 4. Darren ( Darren AF 10 )

Kehadiran bangsa cina di af sekali lagi mengejutkan. Terkini pelajar af berbangsa cina lelaki mempunyai suara yang mantap dan agak berlainan. dia pandai bawak lagu melayu dengan baik namun sebutan perlu diperbaiki...


gAF10 








TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRI NI ! SILA KOMEN DI BAWAH YEA...

Comments
0 Comments

Tiada ulasan:

COPYRIGHT BY : BAIN ZUYAHIR 2013